Ezek nélkül nem megy a fogyás! A diéta 3 kihagyhatatlan lépése - Fogyókúra | Femina

Egészséges fogyás célok kitűzése

Légy türelmes! Ez az egyik legfontosabb tipp fogyáshoz: ugyanis az egészséges mértékű súlyvesztés bizony időbe telik! Adj egészséges fogyás célok kitűzése időt, tarts ki az új szokások mellett, sőt, néha engedélyezz egy kis mentális pihenőt. Meglátod, hosszú távon meglesz az eredménye! Ne stresszelj! Ne aggódj amiatt, hogy hány kilótól nem szabadultál meg egy adott hét alatt. Ha állandóan ezen gondolkodsz, az csak megnehezíti a súlyvesztést.

Légy reális!

Ha jelentősebb súlyfeleslegtől akarsz megszabadulni, fontos a céltudatosság, a tervezés és az alapos tájékozottság. A következő három alapszabály betartása nélkül bele sem érdemes kezdened a diétába. Reális célok kitűzése Ahhoz, hogy az elvárásaid teljesüljenek, első lépésként arról kell meggyőződnöd, hogy céljaid reálisak-e, illetve megfelelnek-e fizikai és mentális állapotodnak. Természetes, hogy egy hét alatt szeretnéd leadni a felesleges kilókat, de ne feledkezz meg arról, hogy a súlytöbbletet sem egy éjszaka alatt szedted fel.

Az irreális célok sem a testnek, sem a léleknek nem tesznek jót. Ha azonban ésszerű teljesítményt tűzöl ki célul, boldogabb és egészségesebb leszel az apró sikerélmények hatására. Ügyelj a rendszerességre!

Célok kitűzése sikeres fogyás. A fogyás sikerének kulcsa: Határozd meg a célodat!

A súlycsökkentő program sikere megköveteli a rutint: ragaszkodj az étkezési ütemhez, az edzések időpontjához. Csak így lesz látható a fejlődés. Üzen a test Figyelj a tested jelzéseire! Így tudni fogod, hogy mikor eszel túl keveset, és mikor kell megálljt mondanod egy-egy edzés során. Használd a fantáziád! Trükkös tipp fogyáshoz: Képzeld el, milyen lenne az ideális tested és az életed, esetleg azt, hogy milyen lenne abban a ruhában, amit álmaiban mindig viselsz.

fogyhatok e a menopauza után zsírégetés szuper hd

Azt nem állítjuk, hogy amit elképzelsz, az meg is valósul, de az erőteljes koncentrálás segít a célok megvalósításában. Átgondolt elvárások Csak óvatosan a magaddal szemben támasztott elvárásokkal. Sem a gondolkodás, sem a test nem változik egyik napról a másikra. A viszonylag lassú, ám tudatos változtatás hozza a legjobb eredményt.

Légy őszinte önmagaddal!

Először is nézzük meg, mi különbözteti meg a puszta vágyat a céltól.

Az igazság néha fájdalmas, de addig nem tudsz célokat kitűzni, amíg nem vagy tisztában azzal, mit is látsz a tükörben. Gondold végig, mit akarsz igazán! Igazság szerint az ember nem mindig van felkészülve arra, hogy mi történik, ha lefogy.

Ha azonban tisztában vagy azzal, miért is szeretnél megszabadulni néhány kilótól, az igazán motiváló lehet. A döntés a tiéd Ne feledd, hogy a te fogyásodért senki nem felelős, csak te magad.

végzetes zsírvesztési hiba 1 ábécé zsírégető

Te hozd meg a döntést, hogy mit eszel, és hogy milyen edzéstervet követsz. Hagyd a kifogásokat!

joey quinn fogyás ügyes csak hasi zsírt éget

Mindig lehet magyarázat arra, miért nem azt eszed, amit kellene, vagy hogy miért nem mész sportolni. De ezek a kifogások nem segítik a fogyást.

gyógynövényes cigaretta fogyás testtisztítás és fogyás

Győzd le a kifogásokat, végezd el a feladataid, és egészséges fogyás célok kitűzése a hibákból. Foglalkozz a lelkeddel! Sok esetben a mértéktelen evés mögött érzelmi okok állnak, és többnyire azt jelzik, hogy valami nem jó az életedben.

Fogyókúra: A dietetikus egyszerű tanácsai

Ha meg szeretnéd változtatni a tested, először ezeket a gondokat kell kezelned. Ha úgy érzed, hogy fogynod kell, és el is határoztad, teszel azért, hogy karcsúbb legyél, ne engedd, hogy mások lebeszéljenek a tervről! Senki nem kényszeríthet arra, hogy olyan ételt egyél, ami éppen tiltólistán van a diétádban.

legjobb fogyás enzimek öko vékony onzin

Gondolkodj tisztán! A testkép, a fogyás, az egészségi állapot — ezekről mind lehet érzelmi alapon nyugvó véleményed. A jó fogyókúra azonban logikus, átgondolt döntés arról, mi a legjobb neked. Előfordulhat, hogy szakember — háziorvos, edző, dietetikus — segítségére van szükség ahhoz, hogy reális célokat tűzz ki! Nézz magadra másként! Ha folyton azt ismételgeted, hogy csúnya és kövér vagy, meg azt, hogy soha nem fogsz tudni lefogyni, nehezebb lesz a változtatás.

Az ilyen gondolatok ugyanis gyakran önbeteljesítő jóslatként működnek.

30 tipp, ami segít tudatosan készülni a fogyásra

Maradj pozitív! A negatív gondolatok nehezítik a fogyást, míg a pozitív életszemlélet a jóval kevesebb stressz miatt megkönnyíti a fogyókúrát. Egy fontos tipp fogyáshoz: ha meginogtál, vagy úgy látod, hogy a fogyókúra nem halad olyan gyorsan, mint szeretnéd, ne szidd magad!

  • De nem mindig nyilvánvaló, hogy miképpen érhetjük ez el.
  • Testzsír százalékos fogyás célok
  • SZÍVDERÍTŐ A fogyáshoz vezető 5 lépés
  • 3 testzsírt veszít egy hónap alatt
  • Fogyás és wbc

Új nap és vele együtt új lehetőségek várnak, mindig ezt tartsd szem előtt! Válassz ki egy motivációs fényképet! Ez lehet akár egy évekkel korábbi kép magadról vagy valaki másról, akinek valami miatt tetszik az alakja, és felnézel rá például a sportteljesítménye miatt.

milyen tea fogyás esetén a legjobb zsírvesztés ütemterve

Talán közhely, de a hűtőszekrény ajtajára kitett fotó tényleg visszatart a felesleges evéstől. Határozz meg rövid távú célokat is! Támogatás Nyugodtan bízz a barátok, a családtagok támogatásában, biztatásában.

Hogyan tűzzük ki és érjük el céljainkat? / Vision board

Nincs is jobb motiváció, mint a szeretteid dicsérete. Jutalmazd meg magad! Ha nagyon keményen dolgoztál, és sikerült elérned a célod, úgy igazságos, ha megajándékozd magad. A lényeg, hogy ez ne egy habos sütemény legyen. Szálloda fogyás legjobb, ha a jutalomnak semmi köze az élelmiszerekhez.

Fitness célok elérése SMART módszerrel Megosztás: Sokan szeretnének egészségesebben élni, többet sportolni vagy néhány kilótól megszabadulni. Azonban céljukat gyakran szem elől veszítik.