Hét módszer az anyagcsere felpörgetésére a fogyás érdekében - Egyél jól, hogy jól legyél

Fogyni anyagcsere növekedése

Ha nem tudsz fogyni, ezek a hormonok lehetnek a bűnösök

A negatív kalória mérleg felállításának másik megközelítése a bevitt tápanyagok kalória értékének csökkentése. Mennyire van szükség? Ha nem vezettél eddig étkezési naplót és emiatt nem tudod, hogy mennyi a szintentartó energia mennyiség a te tömegedre és anyagcserédre, akkor indulj ki a következő képletből: zsírmentes testsúly kg x 30 kcal naponta.

LAPOS HAS 1 HÉT ALATT? * Tippek! * Andi*

Ehhez igazítsd a képlet alapján kapott elméleti kiindulási kalória értéket! Lássuk, hogy mit lehet még változtatni a táplálkozáson a fogyás érdekében. A fő tápanyagcsoportok aránya Sok szempont határozza meg, hogy milyen arányban adják a fehérjék, zsírok, és a szénhidrátok a kalóriákat.

A legtöbb diéta a protein magas arányával dolgozik.

telefonos alkalmazások amelyek segítenek a fogyásban

Körüljártuk már a tápanyagok dinamikus hatását, tehát a belőlük felhasználható kalóriák mennyiségét. A fehérje rendelkezik a legnagyobb termogén hatással, ekkor a kalóriák nem adnak energiát, hanem hőként távoznak. A legfontosabb azonban az, hogy az izomtömeg és nitrogén egyensúly fenntartása csak az egyedüli nitrogén forrás, a protein elegendő mennyiségű fogyasztásával lehetséges.

A szénhidrát nem olyan, mint a protein, nem esszenciális tápanyag szigorúan definíció szerint nézve.

hogyan lehet megtalálni a zsírveszteség százalékát

Az is világossá vált, hogy mint a legfőbb inzulin kibocsátást okozó tápanyag, az inzulinon keresztül igen anti-lipolitikus, tehát zsírégetés akadályozó.

Erről vita folyik a tudományos körökben, mert nem áll rendelkezésre nagyon sok klinikai tanulmány, amely feketén-fehéren bizonyította volna azt, hogy könnyebb alacsony szénhidrát bevitel mellett zsírból fogyni, de ez azt is jelenti, hogy az ellenkezője sincs bizonyítva. Mindeközben az edzőtermekben az emberek nagyszerű eredményeket érnek el csökkentett szénhidrát bevitellel, tehát igenis működik, főleg a kevésbé atletikus alkatúaknak és nőknek.

A fogyás élettana

Bár az elképzelhető, hogy sok szénhidrát mellett sem rakódik le jelentős mennyiségű zsír az ellenzők ezzel szoktak érvelnide ha egy nap mondjuk csak 0,1 g zsír tárolódott, ami nem lenne magában probléma, ez azt jelenti, hogy semennyi sem égett el, ami a célunk lett volna, mert nem valósulhat meg egyszerre a kettő. Hátránya még a szénhidrátnak, hogy a vércukorszint ingadoztatásával könnyen vált ki éhség rohamokat.

A zsírok kérdése igencsak kényes és fogyni anyagcsere növekedése téma. Sokakban nem tudatosul az a tény, hogy a zsíroknak fogyni anyagcsere növekedése sok fajtája és állapota van, és az esszenciális zsírsavak nélkülözhetetlenek és igen jelentős pozitív hatásokkal bírnak az általános egészségre és a diéta sikerére nézve is!!

Tehát ne felejtsük el street kitchen diéta. A zsírok előnye még az, hogy stabil és alacsony vércukorszintet eredményeznek, ezzel egyenletes energiát biztosítanak és kevésbé lesz éhes az ember. Itt érdemes beszélni arról is, hogy milyen típusú ember diétájáról beszélünk, mert egy program legeslegfontosabb eleme az, hogy betartható legyen elegendő ideig.

Anyagcsere? Mi is az tulajdonképpen?

Tehát meg kell különböztetnünk egy erős akaratú, elszánt sportolót, aki mindent képes betartani. Ez mondjuk egy testépítő versenyre készülő egyén, bár nem biztos, hogy minden esetben ez a helyzet. Az érem másik oldala egy átlagember, akinek a fogyni anyagcsere növekedése sokkal kevesebb megkötéseket tartalmazhat és pszichológiailag is illeszkednie kell az egyénhez.

Ez alatt azt értem, hogy például a tápanyagok fizikai mennyisége, mérete és íze nagyon meghatározó lehet.

Az ön anyagcseréje hogy működik: Túl gyorsan vagy túl lassan?

Egy adott kalória bevitel mellett a tápanyagcsoportok aránya meghatározza a tápanyag sűrűség alapján az elfogyasztható étel mennyiségét. A zsírok 9, míg a fehérjék és szénhidrátok 4 kilokalóriát tartalmaznak grammonként. Ennek gyakorlati következménye az, hogy egy magasabb zsírtartalmú diéta, ami egyébként működik, sokkal kevesebb ételt jelent, mint egy magas fehérje-közepes szénhidrát-minimális zsír típusú étkezés.

Ez egyesek számára nehézséget jelent, emiatt túleszi magát és képtelen betartani a kalória bevitel felső határát, ezzel tönkretéve a diétát. Ilyen embereknek az alacsonyabb zsírtartalmú étkezés és több szénhidrát, mondjuk zöldség-gyümölcs ajánlható.

melyik fogyókúrás a legjobb