Mi az a „zsírégető pulzus”?

Pulzusszám zsírégetéshez

Tartalom

    Ebben a zónában érdemes végezni a bemelegítés első szakaszát, a levezetést és az új összetett mozdulatok tanulását.

    tud e gyorsan fogyni

    Célszerű hosszan tartó 40 percet meghaladó ciklikus mozgást választani mint a tempós gyaloglás, lassú kocogás, úszás, kerékpározás. Ebben a zónában mozgás közben még kényelmesen tud beszélni.

    fogyás mesa

    Ebben a zónában kezdőként is biztonságosan dolgozhat. Ez a zóna már fokozott megterhelést jelent a testnek, a légzés nehézkessé válik, ilyenkor már nem tud egybefüggő mondatokban beszélni.

    fogyni szervessé válva

    A kezdők mindenképp kerüljék! Ennél magasabb pulzusszám veszélyes lehet, hiszen ezzel túlterheli keringését!

    xilit fogyni

    Ha szeretné terhelés közben ellenőrizni melyik pulzustartományban van, de nincs pulzusmérő órája vagy okoseszköze ehhez, akkor egyszerűen a csukló vagy nyaki verőér kitapintásával 1 percen keresztül számolja pulzusát és jegyezze fel meghatározott időközönként pulzusszám zsírégetéshez értékeket.

    Ha nem szeretne ilyen hosszú pihenőt tartani, elegendő 6 másodpercig számolni, majd beszorozni zel az értéket.

    ob x fogyás

    Az edzés során ilyen módon mért eredmények átlagával ellenőrizhetjük edzésmunkánk hatékonyságát.