Az intervallum edzés a legjobb zsírégetéshez?

Zsírégetést csinál súlyokkal, Útmutató a fogyáshoz edzőtermi gyakorlatokkal • Magazin • Sportolj Ma

Útmutató a fogyáshoz edzőtermi gyakorlatokkal Szeretnél lefogyni és formába jönni? Az edzőterem sokak számára rémisztő gondolatnak tűnhet. Milyen gyakran érdemes eljárni? Milyen zsírégetést csinál súlyokkal végezz? Olvass tovább, hogy még többet megtudhass, és megismerd az edzőtermi edzéshez kapcsolódó, kezdőknek szánt tippjeinket.

Súlyzós edzés és fogyás? Micsoda?!

Számold ki a zsírégető pulzustartományod! A zsírégetést csinál súlyokkal több kalóriát kell elégetned annál, mint amennyit fogyasztasz. Amikor mozogsz, a szervezeted a zsírtartalékaidat használja fel, hogy energiához jusson. A pulzusod megemelésével. A pulzusszámod segíthet abban, hogy lemérd az edzésed intenzitását.

A legtöbb ember esetében a pulzusszám percenként 60 és között mozog, nyugalmi állapotban. A testmozgás során azonban megemelkedik a pulzusszámod.

zsírégetést csinál súlyokkal leghatekonyabb fogyas

Így minél keményebben edzel, annál inkább megemelkedik a pulzusod. A maximális pulzusszám az a legnagyobb szám, ahányszor a szívednek dobbanni kellene testmozgás közben.

zsírégetést csinál súlyokkal lyme kór fogyni

A maximális pulzusszámod kiszámításához vond ki az életkorodat ból. Például egy 30 éves nő maximális pulzusszáma ból 30, azaz percenként szívverés.

Számold ki a zsírégető pulzustartományod!

Ahhoz, hogy egy nő belépjen a fogyáshoz szükséges zsírégető tartományba, a pulzusszámának a körülbelül 70 százaléka körül kell, hogy legyen, amely percenként szívverést jelent. Ez egy átlagos szint.

zsírégetést csinál súlyokkal egyszerű zsírégető tábla

Az edzésed során a pulzusod lehet ezen szint felett és alatt is, a pulzusszámod a befektetett erőfeszítéseddel egyenesen arányos. Ellenőrizd pulzusmérő femme zsírégető, hogy a megfelelő tartományban tudj edzeni!

Az intervallum edzés a legjobb zsírégetéshez?

Kombináld a kardio és az erősítő gyakorlatokat a súlycsökkentés fokozásához! Amikor azon gondolkodsz, hogy melyik gyakorlatok zsírégetést csinál súlyokkal el a legtöbb kalóriát, lehet, hogy a futás jut eszedbe legelőször. A futás egy egyszerű módja annak, hogy elkezdj mozogni, mert lemehetsz kocogni a helyi parkba is, vagy felpattanhatsz egy futópadra az edzőteremben. Körülbelül kalóriát égethetsz el mérföldenként, de a futással úgymond csak ennyit tudsz elérni. A futáson kívül sok más gyakorlat van, amely felemeli a pulzusszámod.

Kombináld a kardio és az erősítő gyakorlatokat a súlycsökkentés fokozásához!

Az edzőtermi súlycsökkentő edzésed részeként felpattanhatsz egy szobakerékpárra vagy egy fitneszórán pezsdítheted fel a véred.

Valójában bármely kardio aktivitás segít a fogyásban, de amikor ezt a súlyzós erősítő gyakorlatokkal kombinálod, még jobb eredményeket érhetsz el. A súlyzós edzés kiváló mozgásforma, és tökéletes nők és férfiak számára egyaránt. Nemcsak erősíti és építi az izmokat, de ez a többletizom segít felgyorsítani a fogyásodat is.

Azok a gyakorlatok égetik el a legtöbb energiát, amelyek a nagyizmokat veszik igénybe, ezért a zsírégetést csinál súlyokkal, a hátra, a mellizomra és a farizomra koncentrálj.

A legjobb gyakorlatok ezek megmozgatására a guggolás, a húzódzkodás, a fekvőtámasz, a fekvenyomás és a felhúzás. Végezz kört, és minden gyakorlatból csinálj körönként at. Tarts rövid szünetet a körök között körülbelül 30 másodperc. Olyan súlyt válassz, amely megfelelő a számodra. Elég nagy legyen ahhoz, hogy felgyorsuljon a légzésed, de mégis elég kicsi, hogy el tudd végezni az összes gyakorlatot és az összes kört.

Nem kapsz jó pontot azért, hogy nagyon nehéz súlyokat használsz és megsérülsz. Próbálj úgy edzeni körülbelül percig, hogy a legtöbbet kihozhasd az edzésedből. Váltogasd a kardio és erősítő gyakorlatokat a hatékonyság érdekében! Fokozatosan növeld az erősítő gyakorlatokat!

Néhány héttel később ez az arány legyen. Hogyan kell ezt csinálni?

Legjobb zsírégető edzés

Itt két lehetőség közül választhatsz: A felosztás idő függvénye: például egyórás edzésnél, végezz 45 perces kardio gyakorlatot, amelyet 15 perces súlyzós edzés követ. Természetesen az eredmények személyenként eltérőek. Bár a sportolás nem jelenti azt, hogy többet vagy akár sok cukros vagy zsíros ételt ehetsz — sajnos.

Egyél gyümölcsöt, hogy bevidd mindazt a vitamint, amire csak szükséged van, és ne nassolj az étkezések között. Ha több kalóriát fogyasztasz annál, mint amire a szervezetednek szüksége van egy átlagos nőnek kalóriára van szüksége, míg egy átlagos férfinak kalóriáraa testmozgás nem lesz elég ahhoz, hogy elégesd azt a többletkalóriát.

Kezdd a napot egy finom reggelivel, mely elegendő energiát biztosít egész napra!

zsírégetést csinál súlyokkal fogyás székrekedés

Kezdd a napod egy jó reggelivel, ami energiát biztosít egész napra A reggeli a legfontosabb étkezés a nap során. Ez ad energiát ahhoz, hogy szembenézz az előtted álló nappal. Reggelire egyél: Rozskenyeret Alacsony cukortartalmú gabonaféléket müzlit vagy zabot Kivit, grapefruitot vagy banánt Ebédre válassz összetett szénhidrátokat, mint például: Tojást.

  1. Súlyzós edzés és fogyás? Micsoda?!
  2. Hány súlyzós edzés kell a zsírégetéshez? A futásnál sokkal szebben fogyaszt - Fogyókúra | Femina